12 ene
UPS Mexico
Ciudad de México
Explore su próxima oportunidad en una compañía perteneciente a la lista de Fortune Global 500. Visualice posibilidades innovadoras, disfrute de nuestra enriquecedora cultura y trabaje con equipos talentosos que lo ayudarán a ser mejor cada día. Sabemos lo que se necesita para llevar a UPS al mañana: personas con una extraordinaria combinación de habilidad y pasión. Si tiene las cualidades y el ímpetu para liderear equipos, hay posiciones listas para cultivar sus habilidades y llevarlo al siguiente nível.
**Descripción de puesto**:
The Segment Marketing Manager II leads the development, implementation, and profitable growth of new UPS Capital (UPSC) products and services, product enhancements,
and strategic and tactical marketing programs and initiatives. He/She aligns market priorities and initiatives to UPSC strategic imperatives in collaboration with Sales and Operations, collaborates with the Sales team, interacts with customers, and defines market research and analytics that support the development of product improvements and enhancements. This position develops and enhances competitive solutions to customers, builds business cases, supports new business development activity, and manages the development of new product launches. He/She develops and manages project plans and coordinates implementation of those plans on a cross-functional basis. In addition he/she manages overall product and service portfolio performance, and develops cross-selling opportunities. This position evaluates service enhancements and identifies and develops marketing communications and sales tools.
The Segment Marketing Manager II oversees other managers and supervisors.
**Tipo de empleado**:
Permanente
UPS se compromete a proporcionar un lugar de trabajo libre de discriminación, acoso y represalias.
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.