10 ene
Grupo TECMA
Ciudad Juárez
Descripción y detalle de las actividades
Customer service representatives are often a client’s primary point of contact with a company. The duties and responsibilities of a CSR include managing incoming calls and customer service inquiries, generating sales leads that develop into new customers, and identifying and assessing customer needs to achieve satisfaction.
A Customer Service Representative, or CSR, will act as a liaison, provide information, answer questions, and resolve any emerging problems that our customer accounts might face with accuracy and efficiency.
Experiência y requisitos
**Requisitos**:
Preparatoria terminada o carrera trunca (Carrera terminada es un plus)
Experiência en posicion similar 3 años
Ingles avanzado, (Leído, escrito, hablado)
Calculo de cifras, montos, intereses, comisiones porcentajes etc.
Atención a quejas de cliente
Trabajo en equipo.
**Requirements**:
high school or truncated career (Completed career is a plus)
Experience in similar position 3 years
English level: Advanced (Read, written, spoken)
Calculation of figures, amounts, interests, percentage commissions, etc.
Attention to customer complaints.
Teamwork.
Beneficios
- Beneficios de acuerdo a la LFT
- seguro de vida
- fondo de ahorro
- seguro de gastos médicos
- servicios médicos en planta
**Número de vacantes** 3
**Área** Atención a Clientes/Call Center/Telemarketing
**Contrato** Permanente
**Modalidad** Presencial
**Turno** Diurno
**Jornada** Tiempo Completo
**Horario**
- Tiempo completo
**Estudios** Carrera trunca o en curso
**Inglés **Hablado: Avanzado, Escrito: Avanzado
**Disponibilidad p. viajar** No
Muestra tus habilidades a la empresa, rellenar el formulario y deja un toque personal en la carta, ayudará el reclutador en la elección del candidato.